Twój diesel ciężko pali, kopci, nie równo pracuje?
Najczęstszą przyczyną takich objawów jest uszkodzony układ wtryskowy. Nasza pracownia regeneracji wtryskiwaczy oferuję:
W momencie, gdy silnik typu diesel nierównomiernie pracuje, odczuwalny jest spadek mocy jak, pogorszony rozruch lub zapali się kontrolka
należy jak najszybciej skonsultować się z pracownikami serwisu tak, aby zapobiec ewentualnym następstwom, które spowodować mogą uszkodzenie wtryskiwaczy.
W procesie regeneracji wtryskiwaczy istotne jest zachowanie czystości. Renomowani producenci, firma Delphi,
Bosch zalecają serwisantom przeprowadzenie CleanRoom-u do montażu wtryskiwaczy Common Rail. Czynność ta jest
zalecana ze względu na to, że montowane elektryczne urządzenia pomiarowe są wyjątkowe czułe na zabrudzenia i zanieczyszczenia.
Zanim wtryskiwacz CR zostanie sprawdzony na urządzeniu testującym musi zostać odpowiednio oczyszczony. Z nagarów i
zabrudzeń, jakie powstały podczas jego eksploatacji. Proces ten przeprowadzany jest przy wykorzystaniu myjek ultradźwiękowych.
Oczyszczony wtryskiwacz trafiła na przygotowawczy próbnik wtryskiwaczy i zostaje wyzwolony za pomocą wstępnych urządzeń testujących.
Niniejszy test pozwala na oczyszczenie wnętrza wtryskiwacza z resztek paliwa nie rzadko paliwa nieodpowiedniego. Dopiero po wykonaniu
powyższych czynności wtryskiwacz może trafić na stół probierczy, gdzie jest zastosowany wysokospecjalistyczny płyn spełniający odpowiednie
normy ISO. W momencie, gdy test wykaże usterkę wtryskiwacza poddawany jest on dokładnym oględzinom po wcześniejszym rozebraniu go na części.
Zazwyczaj w trakcie oględzin wykazywana jest usterka końcówki wtryskiwacza i zaworu (w przypadku wtryskiwaczy Delphi częściej usterce ulega
zawór niż końcówka). Większość wtryskiwaczy wymaga także wymiany nakrętki rozpylacza, które zniszczone są w różnoraki sposób. Widoczne usterki
to skorodowanie lub pęknięcia. Pamiętać należy o tym, że nakrętki do nowych wtryskiwaczy zbudowane są z cienkiej ścianki o drobnym gwincie,
co sprzyja problemowi tzw. „wyciągnięcie się gwintu”, dlatego też zalecana jest zawsze wymiana nakrętki.
W trakcie testu wtryskiwaczy cały proces jest kontrolowany na ekranie monitorowa, a klient otrzymuje stosowny wydruk raportu przeprowadzonej regeneracji i testu.
Interesuje Cię regeneracja wtryskiwaczy Common Rail? Napisz lub zadzwoń do nas. Naprawiamy także wysyłkowo.