Regeneracja wtryskiwaczy w Nowym Sączu
Twój diesel ciężko pali, kopci, nie równo pracuje?
Najczęstszą przyczyną takich objawów jest uszkodzony układ wtryskowy. Nasza pracownia regeneracji wtryskiwaczy oferuję:
- sprawdzenie wtryskiwaczy
- regeneracje wtryskiwaczy Common Rail Bosch, Delphi, Denso, Siemens, Continental/VDO
- profesjonalna aparatura marki BOSCH
- przeszkolony personel
Pracownia regeneracji wtryskiwaczy czynna:
- poniedziałku-piątku 7.00-15.00
- tel.: 784 332 202
- (18) 440 05 64
W momencie, gdy silnik typu diesel nierównomiernie pracuje, odczuwalny jest spadek mocy jak, pogorszony rozruch lub zapali się kontrolka, należy jak najszybciej skonsultować się z pracownikami serwisu tak, aby zapobiec ewentualnym następstwom, które spowodować mogą uszkodzenie wtryskiwaczy.
W procesie regeneracji wtryskiwaczy istotne jest zachowanie czystości. Renomowani producenci, firma Delphi, Bosch zalecają serwisantom przeprowadzenie CleanRoom-u do montażu wtryskiwaczy Common Rail. Czynność ta jest zalecana ze względu na to, że montowane elektryczne urządzenia pomiarowe są wyjątkowe czułe na zabrudzenia i zanieczyszczenia.
Zanim wtryskiwacz CR zostanie sprawdzony na urządzeniu testującym, musi zostać odpowiednio oczyszczony. Z nagarów i zabrudzeń, jakie powstały podczas jego eksploatacji. Proces ten przeprowadzany jest przy wykorzystaniu myjek ultradźwiękowych. Oczyszczony wtryskiwacz trafiła na przygotowawczy próbnik wtryskiwaczy i zostaje wyzwolony za pomocą wstępnych urządzeń testujących. Niniejszy test pozwala na oczyszczenie wnętrza wtryskiwacza z resztek paliwa nie rzadko paliwa nieodpowiedniego. Dopiero po wykonaniu powyższych czynności wtryskiwacz może trafić na stół probierczy, gdzie jest zastosowany wysokospecjalistyczny płyn spełniający odpowiednie normy ISO. W momencie, gdy test wykaże usterkę wtryskiwacza, poddawany jest on dokładnym oględzinom po wcześniejszym rozebraniu go na części. Zazwyczaj w trakcie oględzin wykazywana jest usterka końcówki wtryskiwacza i zaworu (w przypadku wtryskiwaczy Delphi częściej usterce ulega zawór niż końcówka). Większość wtryskiwaczy wymaga także wymiany nakrętki rozpylacza, które zniszczone są w różnoraki sposób. Widoczne usterki to skorodowanie lub pęknięcia. Pamiętać należy o tym, że nakrętki do nowych wtryskiwaczy zbudowane są z cienkiej ścianki o drobnym gwincie, co sprzyja problemowi tzw. „wyciągnięcie się gwintu”, dlatego też zalecana jest zawsze wymiana nakrętki.
W trakcie testu wtryskiwaczy cały proces jest kontrolowany na ekranie monitora, a klient otrzymuje stosowny wydruk raportu przeprowadzonej regeneracji i testu.
Interesuje Cię regeneracja wtryskiwaczy Common Rail? Napisz lub zadzwoń do nas. Naprawiamy także wysyłkowo.